Post by imaradadber on Feb 10, 2022 6:24:53 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code generator munten ▞▞▞
▞▞▞ GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D 2022 version ▞▞▞
deze game is de beste, de niveaus zijn uitdagend, maar kun je een niveaubeschrijving op elk niveau plaatsen, ik begrijp de afleveringen niet, maar nog steeds een geweldige game
helaas kan ik het niet laten starten op mijn telefoon. Ik speelde het op andere apparaten en het was geweldig. Ik gebruik een LG Rebel 2. geen goede telefoon, maar het werkt meestal op games.
Het spel is echt logisch, gebaseerd op mijn ervaring ermee in het verleden tot nu ik het op mijn nieuwe apparaat upgrade, ik kan geen enkel vliegtuig kopen behalve de kleine vogel die erbij hoort. Ik zou het een vijf hebben gegeven, maar als je eenmaal geen nieuw vliegtuig kunt kopen, is het spel al voorbij.
Ik weet niet wat je met de huidige versie hebt gedaan, maar je hebt het verpest... nu kun je geen gouden beloningen krijgen zonder verbinding te maken met internet, zelfs na het beëindigen van een aflevering kun je geen van je beloningen krijgen. daarmee klaar........ het spel is nu teleurstellend
Dit spel was erg goed toen ik het twee jaar geleden speelde, maar nu is het waardeloos. Want je moet online gaan om het spel goed te spelen. Alle functies die in eerdere versies heel gemakkelijk te gebruiken waren, zijn nu moeilijk te hanteren vanwege de internetverbinding, wat dit spel saai en weerzinwekkend maakt.
Plezier
GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D Azione jwi
Waarom staat er dat de spel gestopt is?
Ik heb dit spel al gespeeld, maar wanneer ik deze versie speel, crasht het elke keer wanneer ik het open via internet. Het hangt ook als ik mijn wapen of helikopter wil veranderen. Repareer het alsjeblieft, dus ik heb het slechts 2 sterren gegeven, want wanneer we r niet in staat om het te spelen, dus waarom geven we vijf sterren?
Leuk spel. arcade maar je kan de wapens aanpassen, leuk om mee te spelen
Tot op zekere hoogte goed, daarna wordt het minder vermakelijk en wordt de voortgang moeilijk genoeg om de verwijdering ervan te forceren.
Ik hou van helikopters en ik ben op zoek geweest naar een spel als dit! Zeer plezierig, bediening is eenvoudig. Veel verschillende voertuigen om te ontgrendelen. Jammer dat er geen Airwolf-game als deze is.
Geweldig spel ooit. Verhoog alstublieft de hoeveelheid goud in een speciale missie. Tenminste tot 20-50. Voor een enkele missie. Relsese meer updates. Als je een nieuw schip toevoegt (Pushpaka vimana - Een Indiase mythologische vliegmachine). Het zal een heel verbazingwekkend ding zijn. Het zal een zeer nieuwe zijn. Niemand heeft dit schip misschien in games gebruikt. Het zal erg leuk zijn als je deze toevoegt.
goed
als je de tutorial-missies speelt en je beloning van goud krijgt, verwijder dan het spel en download en herhaal. Elke keer dat je de tutorial speelt, wordt je dezelfde beloning beloond. Je verliest je voertuigen, maar je valutastapels. In principe oneindig goud, afhankelijk van je geduld.
verdomd man als ik het spel open, laat het zien dat ik een pakket van 80 mb download wanneer ik op ok klik, dan schop ik het spel gewoon uit en wanneer ik het opnieuw probeer, doe ik hetzelfde, dus ik verwijder gewoon en. miljoenen keren opnieuw installeren maar hetzelfde doen, repareer het. Ik leef het spel Ik heb ook een oud account, aflevering 5 of 6 was net aan het spelen. Plz repareer het plz
Exceptioneel werk,een van de beste apps die ik heb gevonden
Geen goud, alleen dollar, maar vliegtuigen kopen alleen via de dollar. Zeer waardeloos spel. 😠 update je spel vriendelijk. Spelbesturing is erg slecht.
Warthunder op pc nog veel beter
De app was goed, het is geweldig, maar het is ook erg moeilijk, zoals mijn helikopter niet kan upgraden en vastzit op niveau 1 en het kan de missie niet bijhouden. En de kosten van alles in deze game zijn erg duur, niet zoals je andere games bent.
Vroeger vaak gespeeld, maar nu crasht het. Ik ga er dus mee stoppen.
ik heb goede vorderingen gemaakt met het spel, maar ik wilde mijn eigen acc gebruiken om een back-up te maken van mijn eerdere gegevens voordat ik me aanmeldde, maar helaas kan ik dat niet, het dwingt je om je eigen eerdere gegevens te gebruiken in plaats van de gegevens die ik heb gemaakt voordat ik me aanmeldde , ik hoop dat de ontwikkelaars het wijzigen van de gegevens zullen implementeren in plaats van u te dwingen uw oude gegevenstoegang te gebruiken
GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D Azione jwi
Rot spel
Death Incoming! Avventura szcs
het schopt me uit het spel nadat het playstore-logo opduikt en zegt gedownload van playstore. corrigeer dit alstublieft. Vroeger kon ik dit spel spelen, maar nu niet meer.
Elke keer als ik speel, verlies ik mijn voortgang. Ook na het uitgeven van geld. Wat heeft het voor zin om een cloudopslag te hebben als deze niets opslaat?
Het is een goed spel. Maar waar ik een hekel aan heb, is dat je maar met één account kunt inloggen en dat je gegevens altijd worden opgeslagen, zodat je niet opnieuw kunt beginnen. Nog één ding, en dit is waarom ik 3 sterren heb gegeven. Goud is hier heel moeilijk te krijgen. Maak het gemakkelijker om aan goud te komen.
Ik ben echt dol op dit spel, maar maak het alsjeblieft gemakkelijker om goud te verzamelen of een aantal offline missies te belonen met goud, voor mijn ervaring is het echt moeilijk om goud te verzamelen
Ik vind het het beste juweeltje, maar kan Facebook of Google niet inloggen, je repareert het goed gedaan
Oh god, ik mis dit spel... De vorige keer was prima, maar nu ik terug wilde gaan crasht het... Oude herinneringen. Ik speelde dit toen ik 6 of 7 was.
Hij start niet op Samsung S5+
Maar mijn smartphone heeft 2 GB RAM en een octa-core 1,2 GHz-processor
perfect leuk spel
Ik vond deze game geweldig, er zijn veel jets, helikopters en zoveel andere dingen, maar ik moet gewoon wat goud verzamelen. Het is leuk dat we in elke aflevering gratis goud, roepies, helikopters en andere krijgen, het is leuk, maak het populair
STOM MAN
Waarom? moet je mijn contacten, foto's en bestanden toestaan voordat je de games betreedt / speelt? En als u dit niet toestaat, kunt u de spellen niet betreden / spelen. Hmmm sorry ik moet de-installeren.
Veel beter dan versie 2!!!!!! Glad, snel en beetje reclame. Je blijft spelen!!!
GUNSHIP BATTLE: Helicopter 3D แอ็กชัน fwja
Bijna alles in dit spel is problematisch. Het passeren van elke aflevering kost je volledig goud. Dat stoort me enorm, en ik heb er moeite mee. De oorlogscampagnemodus voor oorlogsschepen heeft dat soort dingen niet. Omdat u uw middelen niet hoeft uit te geven om verder te komen. Maar dit spel, nee. Geen wonder waarom dit volledig p2w is, want wat blijft er over voor f2w-spelers die naar de blackmoth en andere goede dingen malen. Ga uit je troon en maak het minder p2w, want als dat zo is, zal het gemakkelijker zijn.
Ik hou van het spel, omdat sommige vliegtuigen en vliegtuigen geweldig zijn, er zijn ook zoveel niveaus en uitdagingen om te spelen. Ik hou trouwens echt van de muziek in de lobby. Mijn enige zorg is dat het gemakkelijker kan worden om te upgraden en wat te kopen van onderdelen en in staat zijn om wat in-game valuta te verdienen of te krijgen, Love the Game!!!😍❤❤❤❤
Dit is een heel goed spel. Maar het ergste is dat het betalend is om een game te spelen. Voor een aantal jaren in dit spel was het bijna onmogelijk om alleen hoofdstuk 2 te voltooien. Maar nu blijft ook een hele goede speler bij hoofdstuk 6. Je kunt niet verder zonder geld te betalen. Wat het nog erger maakt, is dat we internet nodig hebben voor eenvoudige goudtransacties. Als je een oude versie speelt, zal een melding je altijd lastig vallen.
Start niet op
Elke halve minuut te veel opdringerige advertenties. Er worden onzinnige advertenties weergegeven in de online modus. Verminder de advertentie. De rest is goed in dit spel, maar niet zo rijk als andere in termen van grafische weergave.
Kij leuk spel
IS BEST COOL
Deze game moet met de vingers spelen, 1 knop om recht vooruit te gaan en rotatie naar de vinger van de hand, dat is beter, ik raad je aan game-ontwikkelaar deze dingen toe te voegen aan je game, dit is erg handig en handig om te gamen, andere games worden ook op dit ding gegeven , spel is mooi 👍👌 maar heeft dit spel nodig om te spelen , , , , , , ,. bedankt.
de nieuwe versie van deze game is walgelijk, het is moeilijk om deze game te spelen zonder dataverbinding.. de ontwikkelaars zijn hebzuchtig geworden, ze spelen langdurige advertenties... de oudere versie was beter dan de nieuwste.. soms zonder dataverbinding spel crasht. het was 3 jaar geleden mijn favoriete spel, maar nu niet meer. zij (ontwikkelaar) moeten iets doen aan de toevoegingen......